TEDAVİ ALANLARI

Şuan tıbbi uygulama ve tedavilerin geldiği nokta malumunuzdur. Tanı ve hastalıkların tespiti üzerine teknolojik olarak ciddi adımlar atılırken, tedavi adına yapılanlar yetersiz kalmaktadır. Buna bağlı olarak da etrafımızda birçok kronik seyirli hastalık kol gezmekte ve bu tablolara her gün yenileri eklenmektedir. Tansiyondan şekere birçok hastalık artık normal olarak algılanmakta, hatta kanser bile nezle grip gibi yaygın olarak çevremiz de görülmektedir. Tedavi adına yapılanlar ise günü geçirecek tedbirler noktasından ileriye geçememektedir.

Hal böyle olunca da eski tıbbi uygulamalar tekrar gün yüzüne çıkmış ve 100 senelik temellere sahip olan modern tıbbi uygulamalar sorgulanmaya başlanmıştır.

Fakat günümüz tıbbının tedavi alanındaki yetersizliklerine eski yöntemlerin sistematize edilememiş hali de eklenince tedaviler tam anlamıyla bir karmaşa içine itilmiştir. Eski tedavi yöntemlerini uygulayanlar bilgileri doğrultusunda bir şeyler yapmaya çalışırken sonuç yine çözümsüz ve girifttir. Yani uygulanan ek tedaviler hastalıkların bitimini ortaya koyamamış tansiyon hastası yine tansiyon ve kronik rahatsızlıkları ile hayatına devam etmiş ve etmektedir.

Her iki uygulamadaki eksikliğin ana nedeni ise insana bakıştaki yetersizliktir.

İnsana bütünsel bir yaklaşımla tedavi edilemeyecek hastalık yoktur.

İskelet Sistemi Hastalıkları
Kireçlenme – Bel-Boyun Fıtıkları – Yumuşak Doku Romatizmaları – İltihaplı Eklem Romatizmaları – Kas Hastalıkları – Lupus – Tenisçi Dirseği – Menisküs – Tendinit ve Bursitler

Cilt Hastalıkları
Akne – Egzema –Sedef – Atopik dermatit – Ürtiker – Liken – Zona

Sindirim Sistemi Hastalıkları

Sinir Sistemi Hastalıkları
Anksiyete – Depresyon- Panik Atak – Uyku Bozuklukları – Baş ağrıları ve Migren – Tremor –Multiple Skleroz – Parkinson Hastalığı – Huzursuz Bacak Sendromu  – Polinöropati

Kalp-Damar Sistemi Hastalıkları
Koroner Kalp Hastalıkları – Hipertansiyon – Ritim Bozuklukları- Periferik Damar Tıkanıklıkları -Reynaud – Dolaşım Bozuklukları – Varis

Solunum Sistemi Hastalıkları
Alerjik Rinit (Saman Nezlesi) – Kronik Sinüzit – Astım (K.O.A.H) – Kronik Bronşit

KBB Hastalıkları
İşitme Kayıpları –  Vertigo – Ses Kısıklığı – Meniere – Sinüzit

Göz Hastalıkları
Üveit – Glokom- Retinal Damar Tıkanıkları – Diyabetik Retinopati – Sarı Nokta

Genel Metabolik Sorunlar
Kronik Yorgunluk – Obezite (Kilo Sorunları)  – Bağışıklık Sistemi Zayıflığı -Genel Detoksifikasyon (Toksinlerden Arınma)

Ürogenital Sistem Hastalıkları
Prostatit – Kronik İdrar Yolu Enfeksiyonları – Adet Bozuklukları  – Yumurtalık Kistleri – İnfertilite – Kısırlık – İmpotans – Erken Menopoz

Onkoloji  (Kanser) Hastalıkları
Bütün onkolojik (kanser) hastalıklarda destek tedavisi.

Deri Hastalıkları
Kronik Ürtiker - Egzema - Psoriazis (Sedef Hastalığı)